
AKUUTTIIN TAI KROONISEEN LÄÄKEMAINONNAN TARPEESEEN
Sic! Advertising: Luova ja luotettava kumppani relevanttiin ja tulokselliseen lääkemarkkinointiin, terveystietoisuuden lisäämiseen sekä terveyttä edistävien tuotteiden ja palvelujen markkinointiin. Vahvuudet: Luova suunnitteluvoima, alan syvällinen ymmärrys ja sujuva operointi lääkemarkkinoinnin lainalaisuuksien parissa. Käyttöaiheet: Akuuttiin tai krooniseen lääkemarkkinoinnin vajaatoimintaan sekä viestinnällisten haasteiden ratkomiseen. Lanseeraukset ja uudelleenpositiointi: Puhuttelevat ratkaisut lääkealan tuotteille ja palveluille. Tuotemarkkinointi: Printit, suorat ja digitaaliset ratkaisut. Brandi-identiteetit: Yritysilmeet, tuoteidentiteetti, tapahtuma- ja koulutustilaisuuksien ilmeet. Myynnin työkalut: Esitykset ja kampanjat myyntikentän käyttöön ja tapahtumiin soveltuvat digitaaliset myyntimateriaalit. Filmituotannot: Tuote-esittelyt, animaatiot, lääketietoisuus, potilasoppaat, yritysvideot ja “show stopperit” myynnin käyttöön. OTC-tuotteiden markkinointi: Monikanavaiset kampanjakokonaisuudet myös ilman reseptiä. Strateginen suunnittelu: workshopit, e-markkinoinnin strategia, media/kontaktisuunnitelmat. Annostus ja antotapa: Piristysruiskeena ja monoterapiana akuutteihin tilanteisiin. Useimmiten suositellaan kuitenkin pitkäaikaista asiakkuutta, jossa panostuksia titrataan tehovasteen mukaan. Vasta-aiheet: Yliherkkyys hyville tuloksille. Aktiivinen epäluottamus tai muu vakava yhteistyötä hiertävän vastarinta. Varoitukset ja käyttöön liittyvät varotoimet: Sic! Advertisingin on raportoitu aiheuttaneen myynnin kasvua ja suurentunutta kysyntää. Käytön myötä kohderyhmässä voi ilmetä myös keskustelun vilkastumista sekä asenteiden ja mielipiteiden muutoksia. Varmista riittävät resurssit kysynnän kasvuun. Yhteisvaikutukset: Viestien monikanavaisen annostelun ja tiiviin asiakasyhteistyön on todettu selkeästi tehostavan markkinoinnin tehoa. Pakkaukset ja hinnat: Kertaluonteisesta lippulapusta konseptisuunnitteluun ja jatkuvaan yhteistyöhön. Hinnat tapauskohtaisesti + alv 24 %. Korvattavuus: Yhteistyökumppanina Sic! Advertising on korvaamaton. Referenssit: Hygieniasyistä emme voi julkisesti esitellä töitä, joita olemme tehneet kymmenille terveysalan toimijoille. Yhteystiedot: Oli kyseessä lääke tai terveystuote, palvelu tai digitaalinen sovellus, ota yhteyttä. Sic! Advertising Oy, Köydenpunojankatu 2 aD, 5th floor, FIN 00180 Helsinki. Toimitusjohtaja, proviisori, Jukka Takala, jukka.takala@sicadvertising.fi, tel: +358 40 175 4595, www.sicadvertising.fi
Tämän toimiston töihin kohdistuu lisäseuranta.